ביצים לא גורמות להתקפי לב – סוכר כן

פוסט זה מוגש כשירות לציבור. הזכויות על התוכן שייכות לכותב של הפוסט המקורי. את הפוסט המקורי ניתן למצוא בכתובת הזאת.

תרגום: ליטל פלד.

זה נגמר. הדיון יושב.

זה סוכר, לא שומן, שגורם להתקפי לב.

אופס. חמישים שנה של עצות רפואיות והנחיות תזונתיות ממשלתיות היו שגויות. נאמר לנו להחליף ביצים בצ'יריוס. אבל ההנחיה מוטעית. למעשה, סביר להניח כי העצות הגרועות הללו הרגו מיליוני אמריקאים.

מחקר מדוקדק חדש מראה כי אלו עם צריכת הסוכר הגבוהה ביותר היו בסיכון להתקפי לב פי 4 בהשוואה לאלו עם הצריכה הנמוכה ביותר. זה 400%%! רק 600 מ"ל של סודה ממותקת מעלה את הסיכון להתקף לב בכ -30%.

מחקר זה של יותר מ -40,000 בני אדם, שפורסם ב- JAMA Internal Medicine , חקר את כל גורמי הסיכון הפוטנציאליים האחרים, כולל סך קלוריות, איכות התזונה באופן כללי, עישון, כולסטרול, לחץ דם גבוה, השמנת יתר ואלכוהול.

זאת בעקבות עשרות שנים של מחקרים שזכו להתעלמות מהממסד הרפואי וקובעי המדיניות. למעשה, הממסד הרפואי ממליץ לא לצרוך יותר מ 25% מכלל הקלוריות מסוכרים. בֶּאֱמֶת?? מחקר זה הראה כי הסיכון להתקפי לב מכפיל עצמו אם הסוכר מהווה 20% מהקלוריות בתזונה.

עם זאת, יותר מ -70% מהאמריקאים צורכים 10% מהקלוריות היומיות שלהם מסוכר. וכ -10% מהאמריקאים צורכים אחת מכל ארבע קלוריות מסוכר.

הנחיות תזונה כושלות

הנחיות התזונה של ארה"ב אינן מספקות הגבלה על תוספת סוכר, ומינהל המזון והתרופות האמריקני (FDA) עדיין מגדיר את הסוכר כחומר ש"נחשב בדרך כלל בטוח" (GRAS=“generally regarded as safe”). סיווג זה מאפשר לתעשיית המזון להוסיף כמויות בלתי מוגבלות של סוכר למזון. לפחות איגוד הלב האמריקני ממליץ שהתזונה היומית תכיל לא יותר מ 5% עד 7.5% סוכר מוסף. אבל רובנו אוכלים הרבה יותר. רובנו לא יודעים כי במנה של רוטב עגבניות יש יותר סוכר מאשר במנה של עוגיות אוראו, או כי ביוגורט פירות יש יותר סוכר מאשר בקולה, או שרוב דגני הבוקר – אפילו אלה שנעשו עם דגנים מלאים – הם 75% סוכר. זו לא ארוחת בוקר, זה קינוח!

זהו שינוי מוסכמה רציני. במשך שנים, עברנו שטיפת מוח וחשבנו שהשומן גורם להתקפי לב ומעלה כולסטרול, והסוכר אינו מזיק אלא כמקור לקלוריות ריקות. הם לא קלוריות ריקות. כפי שמתברר, קלוריות מסוכר הן קלוריות קטלניות. סוכר גורם להתקפי לב, השמנת יתר, סוכרת סוג 2, סרטן, דמנציה, והוא הגורם המוביל לכשל הכבד באמריקה.

האשם הגדול ביותר הוא סוכר במשקאות ממותקים כולל משקאות מוגזים, מיצים, משקאות ספורט, תה וקפה. אלה, ללא ספק, הם המקור הגדול ביותר של קלוריות מסוכר בתזונה שלנו. למעשה, יותר מ 37% של קלוריות מסוכר באים ממשקאות מוגזים. הנער הממוצע צורך 34 כפות סוכר ביום, או 544 קלוריות מסוכר. מטרידה אף יותר העובדה, שלא רק שמים ילדים בסיכון להתקפי לב בשלב מאוחר יותר בחייהם. זה הורג אותם לפני יום ההולדת ה -20 שלהם.

המחקר החדש מסנכרן עשרות שנים של נתונים על איך הסוכר גורם לתנגודת לאינסולין , רמות טריגליצרידים גבוהות, כולסטרול HDL נמוך (כולסטרול "טוב") וכולסטרול LDL קטן ("רע"). הוא גם מעורר את הדלקת שאנו מכירים כיום כבסיס מחלות הלב.

ושומנים, כולל שומנים רוויים , הואשמו שלא בצדק. למעט שומני טרנס, שומנים הם למעשה הגנה. זה כולל חומצות שומן אומגה 3, אגוזים ושמן זית, אשר הוכחו כמפחיתים את הסיכון להתקף לב ביותר מ -30% במחקר מבוקר אקראי גדול לאחרונה.

הנה עובדה פשוטה: קלוריות מסוכר גרועות יותר מקלוריות אחרות. כל הקלוריות לא נוצרו שוות. במחקר שנערך לאחרונה ביותר מ -175 מדינות נמצא כי הגדלת קלוריות בסך הכל לא הגדילה את הסיכון לסוכרת מסוג 2, אך הגדלת קלוריות מסוכר כן הגדילה את הסיכון- באופן דרמטי.

כיצד לרפא התמכרות לסוכר

אמריקה מפגרת הרחק אחרי העולם בהתמודדות עם בעיה זו. מקסיקו, למשל, הגיבה לאחר שהתברר כי כאשר צריכת משקאות מוגזים עלתה ל -20% מהקלוריות עבור האזרח הממוצע, שיעורי ההשמנה שלהם וסוכרת מסוג 2 הרקיעו שחקים. המוסדות לבריאות הציבור שם חקרו פתרונות יעילים למאבק בהשמנת יתר וסוכרת מרחבי העולם.

ההתערבויות העיקריות שהטמיעו כללו מיסוי על משקאות מוגזים, איסור על פרסומות בטלוויזיה, והרחקת מזון מעובד, ג'אנק פוד ומשקאות ממותקים מבתי ספר. יותר מ -15 מדינות התמקדו במיסוי משקאות ממותקים  – אסטרטגיה שהוכחה כהצלחה .

אסטרטגיה יעילה נוספת היא תיוג מזון מחדש כדי להבהיר האם אוכל מסוים הינו טוב, צריך להיות נצרך בזהירות, או מזיק. בארצות הברית, אפילו עם דוקטורט בתזונה קשה לפענח תוויות מזון. כיצד ניתן לצפות זאת מהאדם הממוצע?

עדויות מדעיות חדשות וגדולות מוכיחות בבירור כי סוכר – וקמח, אשר מעלה את רמת הסוכר בדם אפילו יותר מאשר הסוכר השולחני – הוא ממכר ביולוגית. למעשה, פי שמונה יותר ממכר מאשר קוקאין.

האמריקאי הממוצע צורך כ 68 ק"ג סוכר ו 66 ק"ג קמח בשנה. זה הכרחי לשפר את הנחיות התזונה הלאומית המיושנות והמסוכנות. ואנחנו צריכים אסטרטגיות ברורות ותוכניות רפואיות כדי לעזור לאנשים להבין ולטפל בסיכונים הבריאותיים של הטבע הממכר של סוכר ופחמימות מזוקקות.

כך נוכל להפוך את הצונאמי של השמנת היתר ומחלות כרוניות ששודד מאיתנו את הבריאות ופוגע בכלכלה שלנו.

בספר החדש שלי אני מספק תוכנית פשוטה, צעד אחר צעד כדי להיפטר מהתמכרות לסוכר ולהפחית את הסיכון להתקפי לב. להורדת תצוגה מקדימה של הספר הזה www.10daydetox.com 

 

מודעות פרסומת

תגובה אחת

  1. תודה על האתר המעניין ועל העבודה הקשה של תרגום
    הערה
    בהפניה למאמר 175 מדינות תסתכלו בעצמכם על גרף בקורלציה בין סוכר וסכרת גרף מס 2
    מצטער זה נראה כמו תרמית סטטיסטית.
    אם אותי כמשוכנע זה לא משכנע מה יגידו אזובי הקיר

    אה
    ותפסיקו לכתוב לאחרונה על מאמרים מ2013/2014 בתור " לאחרונה"

    שלכם
    י

    אהבתי

כתיבת תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s